Seg

Hey dudes & dudettes
Hur är läget med er?
Själv är det helt okej. Är rätt seg idag... Jag har inte mått så bra de sista dagarna. Jag har haft en slags åskhuvudvärk som jag får på våren/sommaren då det skiftar så mycket i vädret. I måndags var jag helt groggy plus att jag har haft en liten men jobbig huvudvärk. Dock stoppade det inte mig från att gå och dansa ^^ Jag dansade inte förra måndagen. Jag gick inte heller på body combaten i söndags på grund av huvudvärken. Suck.. Idag var det bättre dock men svårt med andningen då jag har astma och det var så sjukt kvavt. Förhoppningsvis blir det bättre imorgon. Det ska bli sjukt varmt imorgon för övrigt xD Oh gosh dog jag inte av värmen idag lär jag ju göra det imorgon.
 
Jag hade även ont i nacken igår och idag. Igår hade jag så pass ont att det gjorde mig deprimerad och allmänt nere. Allt detta pga min whsiplashskada.. Det finns andra saker som gjort mig lite nedstämd den här veckan och gjort mig besviken, men jag har valt att lägga det åt sidan. Orkar inte. Plus att det faktiskt inte är värt det. Jag fokuserar på annat roligare istället ^^ 
 
Körde hyrbil/lånebil idag (igen!) då företaget vi anlitar att fixa våra bilar hade så dyrt och heligt lovat att min bil skulle vara klar idag men var icke det. Irriterande. Dock fick jag köra en rätt nice hyrbil/lånebil. Det var en nyare modell av den jag redan kör med AC och automatlåda. Tyvärr ingen backkamera men ja det är ju bekvämligheter. Automat hade varit nice att ha på bilen. Man blir lite förvirrad när man kör en manuell efter man kör automat då man inte är van vid att växla. x)
 
Igår körde jag på krulligt hårt. Idag kammade jag ut det och det såg ut som jag hade trollhår då den höga luftfuktigheten gjorde mitt hår fluffigt som attan!
 
Jag är kär i snapchatfiltrerna ^^
 
Det är roligt att leka med dessa filter :)
Jaha.. ikväll spelade jag lite med gänget. Det var trevligt. Vi spelade Move or Die och Ultimate Chicken Horse. Jag gillade Ultimate Chicken Horse bättre än Move or die :)
 
Imorgon är det torsdag, det betyder dans och body pump! Man måste ju hålla sig i trim ^^ Jag ser fram emot det :) Jag har inga direkta planer i helger förutom att gå på husvisning på söndag. Ja jag och Zäta letar intenstivt efter ett hus som vi kan starta vårt lantliv/skogsmulleliv i :) Han har ju rätt höga krav så det är en utmaning.
 
Jag har fixat Adobe Illustrator och Adobe InDesign, eller ja jag fick hjälp med detta. Ska inte ta åt mig hela äran :P I alla fall, jag håller på med ett projekt i Illustrator och ritar lite. Jag saknar att pilla i de programmen. Nu när jag har en sådan awesome datorn är det ännu bättre! Jag kopmmer att publicera det sen när jag känner mig färdig med det. Fixade även en sak till min bil i InDesign som förhoppningsvis kommer att underlätta paketsorteringen. Vi får väl se helt enkelt.
 
 
Godnatt.