sisssstaa..

.. onssssdagen i Juni! Eller hur var det nu? ;P
Hey på er :)
Onsdagen lider mot sitt slut och jag har avslutat en rätt nice spelrunda med gänget i OW. Sista matchen var rätt gött då den var väldigt utmanade och då kändes det bra att vinna den :)
 
I övrigt har det varit en sisådär dag. Den började bra med rätt okej mängd gods, tråkigt väder som attan dock. x( Sen slutade den jobbigt då jag hade fått vänta så länge på en lastning. När jag väl kom tillbaka till Jönköping igen så var det en sådan sjuk kö på grund av diverse olyckor och spilld olja(?). Förstår inte att det kan vara så svårt för folk att köra bil på ett säkert sätt. Jag kör bil varje dag och inte krockar jag med folk eller kör av vägen för det. Har varit väldigt nära att krocka med andra medtrafikanter pga deras dåliga uppförande i trafiken eller dålig avståndbedömning eller bara ren idioti. Har nog mer foten på bromsen än gasen känns det som. Så defensivt och framförhållning är nyckeln här! :)
 
Vi glider in i juni månad imorgon. Sköna juni välkommen till vår bygd igen! Vad händer i juni? :)
Jag har ironiskt nog ingenting speciellt inplanerat faktiskt.
  • ska umgås med Phoi på lördag
  • fika med en bekant på fredag
  • nästa vecka har vi en utbildning med jobbet.
  • ska skjutsa min far till och från flygplatsen då han och syster ska på en minisemester
  • köpa en ny mobil
Jag ska i vanlig ordning forsätta med träningen dock börjar sommarschemat inom kort, vi får se hur det påverkar. Sökandet efter vårt drömhus hus fortsätter. Rätt tunt med hus på landet just nu. I alla fall i ett godkänt skick. Många renoveringsobjekt.. Jaja. Vi har inte bråttom. :)
 
Umgicks med Doris en sväng innan. Hon är så gosig och äventyrlig. Moni ser jag knappt röken av. fröken bus har blivit en riktig tonåring (nästan 8 månader) som bara sover och sover. Ingo är uppe väldigt mycket nu. Nästan lite för mycket. Kan tyda på att något dåligt kanske inträffar snart... Lite otroligt hur gammal han faktiskt är nu. Över 2 år har jag haft honom. Skaffade han och Berra i slutet av mars 2015. Lilla Berra.. <3 Doris var 8 månader när jag fick hemme. Jag köpte henne den 10 juni 2016. Så snart 2 år eller ja 1 år och 8 månader. ^^ 
Mina små pälsbollar <3
 
Nähe, dags att fixa lite käk inför morgondagen.
 
 
Tjo på er!
#1 / / Anna:

Du har jy glömt det viktigaste som händer i juni!!!!

Svar: Ingen aning vad du pratar om.... ;)
Sara Lajka