Hösten 2017 - update

Hello friendos!
Oktober är snart slut och det har än så länge varit en väldigt fin höst. Men det börjar nu kännas att det är höst. Skrapa rutan på morgonen, klä sig i underställ nu och en kyligare tid helt enkelt. Jag älskar hösten med alla dess fina färger. Speciellt varma höstdagar. De är så fina, plus att man slipper att frysa allt för mycket :)
 
För snart en och en halv månad sen, den 7 september skrev jag ett inlägg vid namn Hösten 2017, och i det inlägget hade jag gjort en lista på vad jag skulle vilja göra under hösten 2017. Hur går det med den listan undrar ni kanske jo men detta har jag hunnit bocka av :)
  • Gå på oktoberfest [ X ] - yes, förrförra helgen var jag på oktoberfest i Götet :)
  • Gå på någon slags konsert - blev inställt
  • Gå på halloweenfest - det kommer om två veckor :)
  • Se en awesome biofilm - kommer inom en snart framtid också :)
  • Baka några trevliga godsaker / laga några trevliga maträtter
  • Sy något  (har redan på g) - inte börjat ännu, no motivation right now
  • Pyssla mer - no motivation right now
  • Vara mer positiv / bekymmerslös [ X ] fortfarande pågående, tycker det går rätt bra :)
  • Ha en filmkväll [ X ] - Vi såg Hostel-filmerna :) vi kommer även att grinda Pirates of the Caribbean filmerna 
  • Klara 100 day challenge (Virgin Pulse Global Challenge) [ / ] - fortfarande pågående
  • Skapa fler kreationer i The Sims 4 [ X ] fortfarande pågående, min senaste skapelse --> Maplebrook Mansion
  • Hitta något nytt spel att grinda - Precis köpt H1Z1 så det ska testas
  • Bjuda på middag [ X ] bjöd mina svärföräldrar + svägerska på hämtmat :)
  • Få Ella och Zoey mer tama [ / ] fortfarande pågående, är väl aldrig fullbordat men på god väg :)
Några stycken är avbetade så det känns gött :) Jag tänkte lägga till lite fler nu när jag betat av några:
  • Gå på halloweenfest
  • Se en awesome biofilm
  • Baka några trevliga godsaker / laga några trevliga maträtter
  • Sy något / Pyssla mer
  • Fortsätta vara mer positiv och bekymmerslös
  • Klara 100 day challenge
  • Skapa ännu föer kreationer i The Sims 4
  • Utnyttja fler av restaurangchansens kuponger
  • Gå på relaxen
  • Äta hotellfrukost
  • Träffa familjen 
  • Minska/bli av med på sockerberoendet
  • Hålla träningen (2ggr i veckan)
  • Ta fler höstbilder
Där har vi en uppdaterad version av listan. Det blir bra :)
Har ni någon bucket list? :)
 
Här kommer lite höstbilder från min mobil som jag tog rätt nyligen :)
 
 
 
Ha det gött!
Publicerat i Min vardag
Taggar: 2017 / autumn / autumn17 / autumn2017 / bucketlist2017 / bucketlistofautumn2017 / höst / hösten2017
#1 / / Miss Baby Peaches:

Kul med lite nya grejer att kunna bocka av sen förhoppningsvis!

Svar: Ja precis :D hur går det för dig med din lista? :)
Sara Lajka

#2 / / Miss Baby Peaches:

Det går bra! Sakta men säkert! :D