Lillelördag

Heyy yo oh!
Onsdag idag, lillelördag hehehe :) Hoppas allt är bra med mer! Med mig är det bra :) Precis kommit hem från jobbet och käkat toast med skinka, ost, senap, ketschup och lite oregano på. Gott! :) Fortfarande lite förkyld men inte så pass att jag inte kan träna! Jag har haft sådan ångest och längtan efter att börja träna igen. Jag tränade för tre söndagar sedan och drog på mig en ordentlig förkylning och influensa. Och tränade första gången i söndags igen. Tänkte träna imorgon torsdag :)
 
Tränar ju numera på Friskis & Svettis då Fitness24Seven har haft sin vattenläcka och inte fixat sitt gym ännu. Blev less på att vänta och missa träningen så pass länge. Tråkigt att behöva lämna det gymmet då det var ett nice gym. väldigt trevlig personal och rolig gruppträning. Dock lite dåliga tider för en som jobbar till klockan sex varje dag, typ. Men jag har tränat på Friskis innan när jag pluggade och har faktiskt inget emot att gå tillbaka till dem. Passade rätt bra nu också då mitt träningskort gick ut på F24Seven. Fick även träffa lite bekanta ansikten ^^
 
Halva vecka har gått och jag ser fram emot helgen då jag ska till ULLARED med svärmor och svägerskan :) Tänkte ju åka dit förförra helgen men då låg jag i influensa. Tänkte även åka förra helgen men då kom svärföräldrarna på besök och då käkade vi gott ifrån Cicki Ma Ma, tjötade och hade det trevligt :) På söndagen träffade jag bestie och så käkade vi sushi :)
Vi käkad på Sushi Yama :)
 
Nää nu ska jag spela lite Construction Simulator 2015 med Zäta-boy. Vi köpte det för typ 100kr på CDon och det är sjukt kul! Rätt rolig fysik när det glitchar och när objekt liksom spasma ur och flyger all världens håll XD Kul att bygga saker med och expandera företaget. Man kan spela singleplayer eller multiplayer :)
 
Här är en av de första projekten vilket var att fixa en trädgård åt en familj. Jag sitter i den gröna lastbilen och Zäta i grävskopan :) Kan rekomenderas!
 
Torsdag imorgon. Det känns rätt segt faktiskt. Vi har ju börjat med de nya rutterna i tisdags. Den rutten jag kör nu har blivit en ren Huskvarna-Gränna rutt. Precis som den var för två år sen med andra ord :) Känns lite nostalgiskt faktiskt att köra där igen. En del har förändrats. Folk har slutat eller jobbar inte kvar på företagen och nya företag har ploppat upp. Det är kul! :)
 
Hejsvejs i lingonskogen!