Bättre

Hey dudes & dudettes
Idag känner jag mig bättre. Väldigt pigg men fortfarande sjuk. Jag har inte gjort så mycket än så länge mer än vila mig och mata mina djur och gosat lite med Ella.
 
Jag har även ätit lite mat. Jag skulle vilja göra någon nytta men jag orkar helt enkelt inte. Jag gjorde mig själv lite te med pomegranate smak med lite mjölk och ingefära i. Ingen honung dock för tydligen kan honung bli för gammalt (?) Udda..
Så klart i min Disney mugg ^^
 
Angående bloggandet har jag inte gjort några ruttbloggar på ett tag för jag bytt till en mer intensiv rutt och då inte hunnit eller funnit tid till det. Hoppas att ni har förståelse <3
 
Angående bloggandet den senaste tiden har jag varit rätt upptagen och liksom inte hunnit. Och när jag väl har haft chansen har jag fått ångest då det jag ska blogga om hände förra helgen eller för "länge" sen och då blir det pinsamt. Visserligen bloggar jag mest för min egen del men också för att dela med mig av mitt liv till de som är intresserade av att läsa om det. Den här helgen blev ju inte riktigt som planerat heller så då blev det inte mycket bloggande heller x) tja.. livet alltså, ett mysterium helt enkelt :)
 
Jag har hunnit umgås rätt mycket med mina små pälsklingar under helgen. Mest med Moni då jag umgås minst med henne och jag får lite ångest då hon bara ligger och sover hela dagarna.
 
Blev riktigt nöjd med första bilden på Moni. Hon är så söt och nyfiken. Rätt svårt att ta en bra bild på den damen :)
 
Nähe jag ska väl ta och göra något vettigt. Funderar på att göra mer te. Rätt gott faktiskt nu under höstens krispiga dagar. Fint väder ute idag också. :)
 
 
Tjoflöjt!
#1 / / Miss Baby Peaches:

Vilka sötnosar!
Och krya på dig!

Svar: Tack så mycket :) javisst är de söta :D
Sara Lajka