Sömnproblem

Hey.
Idag är jag trött då jag knappt kunde sova pga förkyldningen. Varje gång jag blir förkyld får jag alltid ont i mina bihålor på någon sida av ansiktet plus att jag får ont i tänderna på samma sida som smärtan i bihålan är. Det spelar ingen roll hur mycket jag än snyter mig för att lätta på trycket. Denna gång var det vänster sida och smärtan i tanden var olidlig! Ont i rötterna och det stålar ut i hela vänstra käkbenet.
 
Jag låg vaken i säkert en timme och gick upp ur sängen och vandrade runt lite för att lätta på smärtan. Tillslut måste jag väl varit så trött att jag somnade ändå. Idag känner jag fortfarande av smärtan och jag känner mig inte utvilad länge. Känns faktiskt som att jag blivit sämre än igår. Bestämde mig för att stanna hemma idag också, klokt val nu med facit i hand.
 
Så dagens plan är att vila mig i form. Även titta vad Zäta ska handla till oss då vi alltid handlar på tisdagar och aa maten börjar ta slut. Tänkte också försöka att byta filtarna till marsvinen så de får fräscha filtar att skutta omkring på. Igår så skuttade de faktiskt omkring lite och verkade inte alls lika rädda som för några veckor sen. Zoey (den med guldiga tassen) verkar lite räddare än Ella. Det känns bra att de blivit mer vana nu :)
 
Nä jag ska ta lite te och ingefära så får vi la hoppas på att det blir bättre.
 
 
Pösshaj!
#1 / / Isabell Hedberg:

Men din stackare! Hoppas verkligen att det blir bättre snart!
Krya på dig och en massa kramar :)

Svar: Tack så jättemycket :) kram
Sara Lajka

#2 / / Miss Baby Peaches:

Hoppas du mår bättre nu!

Svar: Ja tack det gör jag :) Hur är det med dig?
Sara Lajka

#3 / / Miss Baby Peaches:

Går på pecnicillin atm. Halsfluss. Inge kul alls men det börjar bli bättre nu. Är jävligt trött efter feber och allt bara.