Måndag, kära måndag

Hej kära läsare! Idag är det måndag för er som inte vet ^^

Vad har dagen bestått av? Tja, egentligen inte mycket alls faktiskt. Vaknade runt åtta men gick inte upp förrän vid tio. Tvättade en sväng och gjorde mig iordning för att träffa några kurskamrater. Vi diskuterade den kommande gruppuppgiften. Det tog knappt en halvtimme så då gick jag hem igen, tvättade mer. Tog även en tupplur då min jeaffla migrän(?) tar livet av mig. Har haft huvudvärk hela helgen så jag tror jag ska kolla upp det. Är väldigt varm också så jag kanske håller på att bli sjuk? Ont i ögonen har jag med trots att jag använder mina glasögon. Livet känns underbart nu..

Skriver även till och från på en individuell uppgift, där vi ska analysera ett vusiellt objekt. Skojsigt värre om inte huvudvärken tagit död på allt roligt. Aja, what to do.

Halva helgen spenderades i Nässjö, hos en kompis som fyllde år. Så jag åkte dit för att fira denne. Det var väldigt trevligt! Vi fick trerättersmiddag. Förrätten var en räkcocktail. Huvudrätten var potatisgratäng med något gott kött som var typ friterat med rödvinssås och ostsås. Efterätten bestod av kaffe och tårta :) Kan inte riktigt sätta fingret på vad för tårta det var men den var mumma! :)

Lördagskvällen blev senare en nostalgikväll då jag satt och spelade Nintendo 64! Spelade både Diddy Kong Racing, Donkey Kong Country och även Crash Bandicoot the Wrath of Cortex på Ps2. Nostalgiiiiii! :D Skojjigt som sjutton! :D

I söndags så sov jag länge, åt och åkte sedan hem. Väl hemma så var det bara hem och vända igen då jag skulle gå och träna. Efter ett härligt träningspass så scoubade jag lite och tittade på Drawn Together. Det är en awesome serie! Ni som inte har sett den borde se den! Och ni som har sett den borde se den igen :D
Drawn Together - Hot Tub S01E01


Nää dags att äta något innan jag dör av hunger :P
Toodles my friends!



. Sara Lajka