Whatever happens, I never want to lose you..

Tjatja bloggen!
Jag sitter just nu och lyssnar på Bandit Rock och har precis önskat en Rammsteinlåt. Så vi får väl se om de spelar någon. Vore trevligt!
 
Idag vaknade jag senare än jag gjorde igår för jag skulle hjälpa Peter (min nya kollega) att lära sig det sista på museet, även upprepa allt så att han inte glömmer och kan allt. Igår gick jag upp tidigt för att åka till vandrarhemmet och lära mig det nya onlinebokningsystemet och friska upp minnet lite. På eftermiddagen gick jag med Peter upp till museet och gick igenom det mesta. Det gick bra båda dagarna. Han gjorde sin första visp igår och den blev relativt bra! Dock fick Rune justera den, som vanligt :P
 
Innan jag drog upp till museet gick jag på promenad med hunden.
© Sara Lajka
- Han svassar med röven som en strasspudel ^^D
 
Efter jag hjälpt Peter på museet åkte jag hem till farmor och tjötade lite. Hon bjöd på kaffe och kaka.
© Sara Lajka
 
När jag kom hem var det min tur at förbereda morgondagen middag då mor har förberett den två dagar i rad nu. Så jag gjorde något enkelt men oh så gott :D  Lasagnette!
© Sara Lajka
- *bubbel bubbel*
 
Imorgon bär det hem till Jönköping igen för att förbereda inför midsommar och annat skoj. Ska även börja tänka på vad jag ska ha för kläder med mig när jag börjar jobba i Gnosjö nästa vecka. Jag jobabar nu varannan vecka med start nästa vecka. Kommer att bli sjukt jobbigt men ack så skönt när jag är ledig i en vecka efteråt :)
 
jag ska gå ner till mor ett slag nu tänkte jag. Måste dock posta en sista bild på den sötaste vovven på jorden!
© Sara Lajka
 
- Tjingtjing på er!
"Whatever happens, I never want to lose you.."
 
 
 
. Sara Lajka