Lördagskväll

Ja, lördag idag då. Och kväll bestämt sagt. Snart kommer T. och ska hjälpa mig att filma min 1 minutsfilm som vi har fått i uppgift i den nuvarande kursen tv-produktion. Det ska bli spännande! Men samtidigt har jag världens ångest att det kanske inte blir bra. Jag har ju aldrig redigerat film i mitt liv! Förutom på min mobil :P Men det programmet var i det enklaste lagret. Jag måste filma när det är mörkt också. Jag är rädd att jag kanske glömmer något när jag filmar. Jag kanske glömmer att ställa in skärpan, irisen eller annat dylikt. Pirrigt! Därefter ska jag jobba. Jag jobbade inte igår så det ska bli trevligt att få jobba igen.
Jag har inte gjort så mycket idag. Pluggat lite barkunskaper, städat lite och spelat The Sims 3 Husdjur på nya datorn! I veckan beställde jag hem en ny dator, denna! ---v
Det är en MSI GE60 med 8gb i ram, en Core i7 och 750GB Hårddisk! MSI gör speldatorer och det är ett riktigt kraftpaket! Är lite besviken på designen dock. På bilden såg den lite metallisk ut men i verkligheten är den gjord av plast. Jaja man kan ju inte få allt och man ska inte lita på vad bilder säger. Huvudsaken är att den är bättre än min gamla!
Nää jag ska ta och göra mig iordning för filmning och jobb snart!
Tjoflöjt!
 
 
 
. S - L