Dåligt väder

Uuuussccchh vilket väder vi har idag. Det är bättre nu men fortfarande mulet och tråkigt. Ser dock lite blått mellan vissa moln så kanske kanske kanske det spricker upp och blir jättefint! Förra veckan var det jättefint! Iaf när jag Erica grillade på torsdagen ^^
© Sara Lajka
- Vi grillade hamburgare och champinjoner och njöt av det fina vädret!
 
Hon gick till och med ner till vattnet och badade fötterna. Det var tydligen kallt så jag förblev kvar på filten vi hade :) På kvällen satte vi oss på Bryggan med Niklas och käkade glass. En till kompis kom och joina oss. Vi gick sedan till Murphys där Robin mötte upp oss. Det var en härlig dag!
 
På fredagen hade vi eget arbete. Då tränade jag och sedan på kvällen gick jag, Annie och Niklas till Sushi Bar och åt grillad kycklingspett med sushi. Ytterst trevligt! Därefter drog vi till Johans för lite kaffe,te och varm choklad. Jag drack kaffe, Annie te och Niklas varm choklad.
 
Lördagen ägnades åt att dra upp till A6 och inhandla lite nödvändigheter. Shoppade ett par jeans som jag har väntat länge på att affären ska få in. På IKEA inhandlade jag en skål då jag krossade min och även batterier. På kvällen var det dags att jobba.
 
I söndags sov jag länge och gick sedan på drinkskola på jobbet! Det var lärorikt! Lär mig alltid något nytt :) Tycker att jag har en bra grund att stå på nu. Vi gick igenom alla drinkar som vi ska kunna. Första gången jag såg den listan så kände jag inte ens igen hälften av drinkarna. Nu känner jag igen ALLA och kan majoriteten av dem. Lite finputs är det kvar ^^ 
© Sara Lajka
- Sommarens drink är Aperol Spritz - 1 del soda, 2 delar Aperol och 3 delar mousserande vin i ett vinglas.
 
Inte min favoritdrink men den går :)
Idag måndag, har ängnats åt projektarbetet och hänga med Niklas lite. Snart ska jag dra och träna. 
 
Btw, nu har det dåliga vädret försvunnit och det har spruckit upp väldit mycket. Det börjar ser bra ut igen :D
Tjoflöjt på er! :)