En gåva?

Hej kära vänner!
Jag har inte uppdaterat på ett tag. Jag ber om ursäkt för detta! Men det har varit mycket i skolan på den seanste tiden. Förberedelser inför porjektpresentation och monterutställning med mera! Men nu! Äntligen! Är allt klart! Projektpresentationen i måndags gick bra! Vår projektbeställare var sjukt nöjda med oss! Känns otroligt bra! :)
 
Monterutställningen igår gick också bra! Det var en lång men rolig dag!
© Sara Lajka
 
Vår projektbeställare var Högskoleservice och vi hade i uppdrag att utvärdera de fem programkatalogerna som Högskolan i Jönköping ger ut varje år. Detta är ett årligt projekt! Så vi gjorde fokusgruppintervjuer på gymnasieelever som studerar sitt sista år på en högskoleförbererdande linje :)
 
Vi vann inget pris för år monter, vilket är förståeligt. Dock tycker jag att den var jävligt snygg ändå! :) Stilren och enkel :) Qom Ut vann pris för bästa monter av juryn. Det var de värda! :) Högskoleservice kom förbi och tyckte att vår monter var jättefin! Vårt projektarbete är ju inte så jätteintressant och det är svårt att presentera och lägga fram så att människor tycker att det är intressant. Jag hade inga förväntningar på att de skulle komma in något folk alls. Men det kom massa folk och tittade :D
 
Jag fick även en överraskning på posten idag!
© Sara Lajka
 
En gåva av ett företag som tack för att jag redigerade filmer åt dem! Det är kul när ens arbete uppskattas! :)
 
Idag, vad hände idag?
Just nu tvättar jag lite. Sedan vid fem ska jag dra till Harrys och gå på utbildning och vin och whiskyprovning :) Ikväll tänkte jag dra mig en sväng till Akademien. Men vi får se hur länge jag blir där. Är inte som det brukade vara :P Eller så är det jag som gått och blivit vuxen x)
 
Imorgon så ska jag ha möte med en kille från Belgien. Jag ska vara med i deras tvprogram. Efter det ska jag äta avskedlunch med Erica! :) Hon drar ju hem till sin familj nu över sommaren. Alla gör det. Lämnar stackars mig kvar här helt ensam :'( Nää jag har andra vänner också :) Kommer dock att sakna er...
 
Nu är min tvätt klar, tänkte även spela lite. Tjoflöjt på  er!