Krull

Varje gång jag duschar håret så tappar jag rätt mycket hår (känns som kopiöst mycket!). Men nyss när jag klev ut ur duschen så märkte jag att jag inte hade tappat så pass mycket hår som jag brukar. Ååh happy happy :D
 
Anledningen till detta är för att jag har dragit ner på mitt (överdrivna) användadet av hårspray. Veckan som gått har jag enbart hållit håret krulligt inte haft så extremt mycket volym som jag brukar.
Ursäkta gammal bild men jag har ominstallerat min dator så allt ligger på min externa hårddisk. Plus att jag hade många bilder på min gamla telefon som blev stulen. :'(
 
Jag saknar min volym faktiskt. Numera kör jag på denna "volym".
På bilden har jag precis rakat min sidecut också plus att jag visar upp min nya jacka.
Jag satsar på att hela mitt hår plus att skaffa längre då jag också saknat att ha långt hår. Så vi får väl se hur det gör :)
 
 
Pöss!