Andra advent

Glad andra advent på er kära kompisar!
Vad händer idag då? Tyvärr så blir det ingen body combat då våran instruktör är på en utbildning. Tänkte köra något annat istället men aa bestämmer mig för att ta det lugnt istället. Nästa vecka blir det ingen dans heller tyävrr då våran instruktör är utomlands och dansar lite. Så vi får se hur jag fyller dessa "tomrum". Förmodligen men lite egen träning på gymmet eller kanske en annan gruppträning? Vi får se :)
 
Jag och Phoi ska äta på Pinchos och gå på bio senare ikväll. Doctor Strange blir det. Har faktiskt velat se den filmen sedan den kom ut. Det ska bli spännande! Det är ju en film av Marvel och jag gillar Marvels filmer även DC Comics. Sen är jag ett stort fan av fantasy och äventyr. Likaså sci-fi. före filmen ska vi äta på Pinchos. Jag har inte varit där på ett tag faktiskt. Det är sååå god mar där!! :D För er som gillar tapas :)
 
Julbordet igår var mycket trevligt! Det var god mat och tillräckligt med dricka, samt trevligt sällskap. Efter julbordet drog nästan alla till Pitchers och tittade på hockeyn. Hv tog hem vinsten denna gång. Gött! Vi lyssnade en sväng på livebandet som de hade för kvällen. Tror de hette Wilderness. Ett helt okej hårdrocksband. Jag coh Zäta drog hem efter några låtar. Vi var väl hemma runt tio över elva. En mycket trevlig kväll :) 
 
Jag hade på mig röda tights/leggins (julspirit!) och en klänning som jag beställde från Nelly i veckan.
Wrapped Dress
 
Doctor Strange
Doctor Strange Trailer