Obehaglig upplevelse

Hej kompisar.
I lördags (igår) tog jag bort mina extensions. Det gjorde svinont då frisören inte applicerade borttagningsmedlet för limmet speciellt bra. En rätt obehaglig upplevelse.
 
Det hela började med att jag fick vänta i en halvtimme innan det var min tur. Var så nära på att gå därifrån och gå till en annan frisör. Sen när jag väl satt där i stolen och han tittade igenom mitt hår och började applicera så hade han oerhörda problem med att "dra bort" dem då limmet var för hårt. Kändes dock som att han hade bråttom då han redan var en halvtimme sen. Så det kändes hafsigt. Ont i skalpen har jag nu. När det väl var avklarat skulle han tvätta håret. Extremt obekvämt faktiskt. Du sitter där med huvudet på handfatet och får ont i nacken. Jag satt nog där i tjugo minuter och han schampoonerade in håret två gånger plus balsam två gånger. Sen skulle kamma igenom håret. Han satte i produkt efter produkt efter produkt och drog och slet i håret. Ajj...
 
Mitt i allt så måste jag byta frisör.. En kvinna kommer fram och ska liksom avsluta hela processen. Får gå och tvätta håret igen då det var så mycket produkter i det för att ens kunna kamma ut det. Mera balsam där ja. Och sen började hon fixa mina naturliga lockar.
 
Asså allvarligt, mitt hår luktar som värsta parfymaffären. Plus att det är rätt äckligt också med alla produkter. Denna upplevelsen skulle jag inte vilja uppleva igen. Inte på ett tag i alla fall så vi får se om jag tar i extensions igen.
 
But.. but.. I looked so good in them... :(
Utan
 
Pöss!