Patetiskt

Personligen så försöker jag att undvika att blockera folk på diverse forum. Det enda undantager är om personen i fråga inte lämnar mig i fred och ofreda mig. Annars anser jag att det är extremt patetiskt att blockera folk utan en så kallad "valid" anledning för det visar ju vart människan ifråga ligger på för nivå. Enligt min erfarenhet brukar det vara människor som inte kan diskutera och har svårt att liksom hålla en öppen dialog.

Däremot finner jag det också samtidigt väldigt underhållande att man fortfarande finns i denne persons huvud fastän man numera inte finns i dennes omgivning. Men ja, samtidigt får ju folk göra vad de vill. Jag styr och ställer inte över deras liv och jag har inget intresse av det heller. Detta är min åsikt.

Det här med sandlådenivå slutar ju aldrig att förvåna en. Och som det alltid är sagt, siste idioten är ju ännu inte född ;)

Sov gott folket!