Hemma i G-Town

Tjena kompisar.
Jag var hemma i Gnosjö en sväng i helgen. Min mor hade fyllt år och då åkte jag hem och firade henne. Jag passade även på att träffa min far och farmor och umgås med dem också :)
 
Lördagen spenderades med mor på Gölingstorps marknad. Tog inga bilder där. Men det var faktiskt en rät stor marknad. Väl hemma hos henne sen bjöd hon mig på jättegod smörgåstårta och och fika! :)
 
Av mig fick hon bland annat blommor och ett kort i födelsedagspresent.
 
Lilla vovvi var där också :)
 
Sen på kvällen kollade vi på film, spelade wordfeud och mös :)
 
På söndagen umgicks jag med far och farmor. Vi fikade och tjötade lite. Hon gav mig en chokladask :)
Hon är så snäller min farmor :')
 
Jag passade även på att tvätta och putsa lite på bilen  då den var rätt dammig av pollen och annan skit. Skinande ren nu blev den :D
 
 
Pöss!