Sims Uncut #7 - Windenburg's Modern House

Hey kompisar!
Då var det dags för ännu ett hus att träda fram ur min kreativa fantasi. :)
Inspirationen till detta hus är tagen ifrån Windenburg vilket är en stad i The Sims 4 med en lite mer lantigare touch.
 
Låt mig Presentera: Windenburg's Modern House
 
Det är ett familjehus nära granne med naturen. Denna gången inredde jag inte huset då jag vill att folk ska sätta sin egna touch på det :)
 
Om ni vill ladda ner detta så kan ni det i The Sims 4 Galleriet under namnet Windenburg's Modern House. Vill ni se mer av mina kreationer kan ni söka på mitt ID: Sarro :)
Publicerat i Sims
Taggar: Ea / Eagames / Girlgamer / Maxis / games / simsuncut / thesims / thesims4 / ts4
#1 / / Miss Baby Peaches:

Gud vad roligt med The Sims! Önskar så att min dator klarade av det, haha!

Svar: Ja jag älskar det spelet :)
Sara Lajka