Utflykt

Hailoooo! 
Åh vad jag är så glad att det är helg! Långhelg dessutom! :D Imorgon händer det roligheter för då ska jag nämligen åka på en utflykt till Göteborg och gå på Retrospelsmässan! :D
 
Jag vet inte om ni kommer ihåg mina inlägg om (nästan) alla mina retrospel som jag har köpt de senaste åren? Det har inte varit så mycket det senaste året då jag spelat en del nya spel. Men ja imorgon ska jag gå på mässa om retrospel! Så exalterad! Vem älskar inte retrospel? Alla kommer väl ihåg Super Mario till Nintendo 8-bitars? :) Vi som snart är 30 gör väl det :P Jag äger ju faktiskt ett Super Nintendo, Nintendo 64, Gameboy och ett PS2 (för ps2 kan väl räknas som retro nu eller?) Kan ju spela äldre PS spel på den i alla fall :)
 
I alla fall. Sjukt exalterad över detta! Att få se vad det finns för roligheter. Kanske spelar jag med i en turnering? Who knows! Tänkte bland annat köpa lite genomskinliga boxar så jag skyddar mina egna boxar. :)
 
Egentligen hade jag och Zäta bestämt att äta på Mäster Gudmunds källare men det blev det här istället :)
 
Någon som har varit på RSM innan? :) Vi kanske ses där? I så fall, hälsa gärna på mig!
 
Hoppas ni får en trevlig helg och Valborg!
 
 
Pöss!
Publicerat i Spel
Taggar: Retrospel / Retrospelsmässan / Rsm17 / games / spel