DHW17

Merry Meet my fellow comrades!
Jag är trött idag. Kan ju vara förståeligt då jag sprang på DH hela dagen igår och sen på kvällen umgicks med trevliga människor! :) 
 
Helgen började med att jag och Zäta var hos Phoi i fredags och spelade tv-spel med henne och Tim. De bjöd på tilltugg och glögg. Så mysigt! :D Vi spelade ett spel som heter Jackbox Party på Nintendo Switch. Det var skitkul! Väldigt likt spelet Rappakalja. 
 
Hela spelet bestod av olika minispel. I något spel skulle man rita under en viss tid och när tiden var slut skulle man rösta på den bilden man gillade bäst. Sedan skulle man fortsätta att rita på den bästa bilden och när tiden är slut igen fick man återigen rösta på bästa bilden. Verkligen jättekul! Det bästa med spelet var att man använde sin mobil! Sjukt smidigt! :)
 
Igår vid elva hämtade jag dem i Huskvarna och så drog vi till Elmia. Jag tog inte så många bilder denna gången då jag mest ville uppleva själv. Min kompis Mattias var med med, Phoi och Tim. Senare under dagen mötte vi upp hans kompisar från Stockholm. 
 
Jag hade kul på DH! Jag testade ett nytt Warhammer spel och fick massa free stuff. Jag fick även testa spelet Destiny 2. Det var roligare än väntat faktiskt! Tråkigt bara att jag inte köpte det under Black Friday. Hade ju lätt varit värt det! Aja lätt att vara efterklok ^^ Jag var däremot lite besviken över att det inte fanns lika många butiker att shoppa runt i. I somras fanns det det flera stycken. Det fanns Webbahellen, en Ow shop och en merch shop osv. Inte denna gången tyvärr. Denna gången fanns bara Webbahallen. Lite synd :/ Jag fick träffa Kronovall där i alla fall :) Han var där och streamde :) 
 
Sen vid sju åkte vi hem en sväng till oss själva och laddade batterierna för utgång. Vid nio-halv tio träffades vi alla på Bishop Arms. Där satt vi och hade trevligt hela kvällen. Vi drack gott och pratade roliga minnen och lärde även känna varandra (vi som inte hade träffats innan). Vi lekte även "Jag har aldrig leken". Allt som allt var det en väldigt trevlig fredagskväll och lördag :)
 
Idag tänkte jag att jag skulle julpynta. Det är ju ändå första advent :) Vi får se om jag pallar. Är sjukt trött xD
 
Här kommer lite bilder från DHW17
 
Jag kan göra ett inlägg om allt jag fick / köpte på DH om ni vill :) Nu ska jag julpynta!
 
 
Pösshaj!