Alla Hjärtans Dag

Trevlig Alla Hjärtans Dag på er!
 
Hoppas att ni har haft en trevlig dag. Min har varit rätt bra :) Jag jobbade som vanligt. Men sen när vi kom hem satte vi igång med maten som vi hade köpt speciellt för detta tillfälle. Vi tillagade rostbiff med potatisklyftor och Jensen's Favoritsås! Magiskt gott! Blev sjukt nöjd med köttet också :) Till efterätt blev det en klassiker, nämligen chokladpudding med lite hallon i! En riktigt trevlig kväll :)
Hur var eran tisdag? :)
 
Idag sken solen ännu en gång! :) Riktigt varmt var det också. Så pass varmt att jag tog av mig jackan. Lite idiotiskt att göra när man faktiskt ska svettas in våren. Man kan ju bli riktigt sjukt. Men jag pallade inte att svettas så kopiöst mycket. Bjuder på denna som jag tog idag ^^ 
 
Vi får hoppas på fint väder imorgon också :D