En riktigt trevlig helg!

Heyy yoo oh!
So.. what's app? Det var länge sedan. Lite för länge sedan faktiskt. Det har inte hänt överdrivet mycket så därför har det ine blivit mycket bloggande. Plus att när det har gått lite för länge får jag ångest över att ingenting som händer i mitt liv är värt att blogga om. Jaja :P
 
 
Förra veckan körde jag inte min rutt så mycket. Körde min gamla Huskvarna rutt då min kollega hade skadat sig. Så jag fick hoppa in en sväng. I still got it! Drottningen av Huskvarna briljerade som vanligt, hihi! I måndags och tisdags körde jag den igen. Idag var jag däremot tillbaka på min rutt. Det var trevlig att köra den igen. :)
 
Min helg var riktigt bra faktiskt! På fredagkvällen beställde jag som vanligt hem sushi på Sushi Bar. Kan nog numera klassa mig själv som stammis där xD I lördags lunchade jag med bestie på Sushi Yama. Sushi Igen? Jajemen! :D Vem älskar inte sushi liksom! Senare på eftermiddagen hände det äntligen, det som jag har gått och både längtat efter och haft ångest för. Förra veckan hade jag nämligen bokat en tid på via Dolorosa för att tatuera mig! De skulle ha en gästtatuerade och då såg jag min chans. Hur ska jag beskriva känslan av att bli tatuerad? Förutom känslan av en nål som sticker mitt skinn typ tusen gånger så var smärtan inte så farlig. Stundtals var den lite jobbigare då de var nära en nerv eller blodkärl. Jag är väldigt nöjd och glad över slutresultatet :)
Höger underarm
Vänster underarm
 
Höger underarm är fem symboler. Ni som är familjära med spelet Overwatch kanske känner igen dessa. Den runda i mitten är loggan för själva spelet och de fyra andra jämte loggan är symboler för de karaktärer som jag spelat mest. Vänster underarm föreställer mitt stjärntecken med tillhörande stjärnbild, dvs oxen :) Det tog sammanlagt ungefär 2h att göra dessa. Just nu flagnar de lite då de döda hudcellerna flagnar bort.Så man måste smörja smörja smörja och smörja! :P
 
På söndagen hängde jag med Maria :) Hon bjöd hemmagjord sushi (igen?! YES ;D) och tjötade skit :) En riktig sushihelg har det varit. Jag är nöjd :D Mellan varven gick vi ut med hennes flickväns hund, Kyra :)
Hon hade citronmajonäs i sin. En god twist! :)
 
Måste säga att jag hade en riktigt trevlig helg! Nu till helgen ska jag dra hem till Gnosjö en sväng och umgås med min far och syster. Förmodligen svänga förbi min mor också :) Har ni några planer? :)
 
Nu kallar sängen. Godnatt folks! :)
#1 / / anneli:

Dina tatueringar var grymt fina! så roligt med att kunna få det man drömmer om. Jag somnade när jag tatuerade benet, efter två timmar var jag så jävla uttråkad xD

Svar: Tack så jättemycket! Haha jasså? Jag satt på helspänn :) men ja det var segt mot slutet x)
Sara Lajka