Min midsommar!

Hey hey hey!
Tisdag kväll nu i skrivandets stund. Rätt seg faktiskt. Det blir ju lätt så efter långledigt :) Hur var er midsommar? :) Min var bra! Jag firande den i Vaggeryd i år igen, varför inte liksom? Nää men förra gången var vi hos min vän i Vryd och denna gången var vi hos Zätas vän.
 
Vi kom dit vid fem ungefär. Då skulle vi vänta på en till som skulle komma vid sju. Medan vi väntade spelade vi spelade lite Kinect Sports :) Zäta bowlar lite :)
 
Och så lite pingis på det :P
 
Vid halv åtta kom den sista och det var dags att sätta igång grillen. Vi skulle egentligen grillat med kol men pga det extremt dåliga vädret fick vi ta plan b istället, dvs min elgrill på balkongen. Vi satte upp ett parasoll för att skydda. Av någon konstig anledning blev jag the grillmaster xD 
 
Det var ju i och för sig inte så svårt att grilla. Jag kan ju liksom laga mat :) Vi grillade två olika kött-typer och lite olika chilikorvar. Blev rätt gött faktiskt :)
 
Efteråt spelade vi lite sällskapsspel. Vi spelade bland annat Absolut Överens, vilket är ett lagspel där man svarar på frågor om vad man tänker angående diverse saker. Så ska försöka skriva ner samma saker och få poäng. Typ; vad tänker du på när du ser färgen röd. Så ska man skriva ner 5 svarsalternativ och man får poäng när man skrivit samma sak som sin lagkamrat. Rätt kul faktiskt :) Man får ju lära känna varandra på en annan nivår :P Man får ett poäng för varje delat svar.
 
Sen avslutade vi vår kväll med lite musikquiz som vi hittade på internet. 
Jag tyckte att det var en väldigt trevlig midsommarafton! Den hade allt man kunde tänka sig! God mat, trevligt sällskap och roliga spel :)
 
Hoppas er midsommar var lika bra som min! :D
 
Förhoppnignsvis går den här veckan rätt snabbt då jag längtar efter ledighet igen ^^ Jag och Anna ska nog till matmarknaden på lördag och titta vad de har att erbjuda :)
 
 
Pösshaj!