Försenad..

Hey!
Allt väl med er? Det är helt okej med mig. Jag har haft huvudvärk så det blev ingen träning idag. Plus att jag kände mig rätt slut då det har varit en rätt krävande dag idag. Jag hade inte så mycket gods med mig ut men hela bilen full på tillbakavägen! Var orolig att allt inte skulle få plats då jag fick så många upphämtningar. Men det gick :)
 
I onsdagskväll så träffades jag och Anna och fikade/åt på Bryggans Café vid munksjön. Rätt mysigt fik med fin utsikt över munksjön. Dock lite väl mycket folk i min smak.
 
Eftersom jag hade fyllt år var hon så snäll och bjöd mig på mat. Som en slags försenad födelsedagspresent :) Väldigt snällt! Där satte vi och tjötade om allt möjligt i typ tre timmar. Sen slog vi följe hem då vi bor på samma gata x)
 
Hon åt en pokébowl och jag en Caesar sallad.
 
Pokébowlen såg för övrigt jättegod ut! Ska testa den nästa gång :)
 
På lördag ska vi ha en kväll där vi samlar våra vänner och spelar  sällskapsspel tillsammans. Det ska bli ytterst trevligt! På morgonen drar jag även till Gnosjö en sväng och umgås med min far. Han fyller år och vill bjuda på mat. Det ska också bli trevligt! Tråkigt bara att jag måste gå upp så tidigt.. men ja :)
 
Har ni några planer inför helgen? :)
 
 
Pöss!
Publicerat i Min vardag
Taggar: Bryggan / Födelsedag / Jönköping / Omnomnomnom / fika / food / mat