Inredning

Hey på er kära vänner!
Lördag idag och jag, Zäta och hans syster ska till Götet och gå på oktoberfest hos hans kusiner! Det var riktigt länge sedan jag festade faktiskt. Så det ska bli roligt! Än så länge har jag inte gjort så mycket. Jag har städat marsvinens bur riktigt ordentligt. Nu är den skinande ren :) Jag har även städat Monis bur då det luktade pekka i den buren. Passade även på att ändra inredningen lite då variation förhöjer :)
 
Före
 
Efter
 
 
Än så länge har jag varit rätt produktiv, vilket känns bra :) Imorgon ska jag städa Doris bur. Jag har även dammsugat lite och tvättar just nu mina jobbyxor. Snart kommer Zätas syster och då ska vi äta gott :) Hon har köpt med sig hattar till oss så vi är lite klädda för oktoberfest. Tyvärr så är hatten nog det enda jag tänker ha på mig som är i det temat. Lite sent påtänkt och inte hunnit beställt något till festen. Sen beställde hem jag min halloweenkostym i veckan så jag hade ingen lust att lägga mer pengar på kostymer :P
 
Hoppas att ni har en trevlig helg :)
 
 
Pösshaj!