Hösten 2017

Heyyy.
Det är ju september nu och hösten har slagit till lite smått. Det är i alla fall några grader kallare nu och lite sämre väder :P Men hösten är mysig med alla dess färger och nyanser :) Dock så får jag vänta några veckor till innan färgerna träder fram.
 
Jag har slängt ihop en liten lista på saker jag skulle vilja göra under hösten 2017 :)
Jag skulle vilja:
  • Gå på oktoberfest
  • Gå på någon slags konsert
  • Gå på halloweenfest
  • Se en awesome biofilm
  • Baka några trevliga godsaker / laga några trevliga maträtter
  • Sy något  (har redan på g)
  • Pyssla mer
  • Vara mer positiv / bekymmerslös
  • Ha en filmkväll
  • Klara 100 day challenge (Virgin Pulse Global Challenge)
  • Skapa fler kreationer i The Sims 4
  • Hitta något nytt spel att grinda
  • Bjuda på middag
  • Få Ella och Zoey mer tama
Det var några få saker som jag vill göra. Har du något du skulle vilja göra under hösten 2017? Kommentera gärna! :)
Ella     &     Zoey
 
Sova nu!
 
 
Baii!
Publicerat i Min vardag
Taggar: 2017 / autumn2017 / bucketlist2017 / bucketlistofautumn2017 / hösten2017
#1 / / Miss Baby Peaches:

Hoppas du får genomföra de där sakerna!
Jag har en bucketlist. Gör en för varje årstid!
du kan kika på mina lista här om du vill: http://missbabypeaches.se/2017/september/bucketlist-hosten-2017.html#comment

Svar: Tack! Ja jag såg den. Tog lite inspiration ifrån den ;)
Sara Lajka