Tanken var god men..?

Hey friendos.
Jag är sjuk.. Ja usch och fy vad rent av hemskt det är! Det hela började med att jag fick plötsligt ont i halsen i torsdags och sedan i fredags bröt hela kalaset ut. Störtförkyld och helt utslagen. Kunde knappt ta mig ur sängen för att uträtta mina behov eller göra något. Det blev inte bättre i lördags då jag fick feber också och liksom låg och frös och kallsvettades hela dagen. Låg och sov mestadels faktiskt. Sedan på kvällen fick jag ångest och tvingade mig själv upp en sväng. Efter att ha gått omkring lite kände jag mig något bättre. Eller ja jag kände mig pigg då jag sovit hela dagen men samtidigt extremt sjuk. Jag gick till datorn och spelade några matcher på OW. Efter några matcher pallade jag inte mer och däckade i sängen. 
 
Zäta var snäll och köpte hem sushi till mig i fredags innan han drog med sina två kompisar till Bolmen och var borta hela helgen. Idag söndag känner jag mig väldigt pigg då jag sovit hela helgen. Fortfarande sjuk och förkyld dock. Rätt tacksam att det bröt ut så plötsligt då jag brukar gå någon vecka och "känna av" det innan det bryter ut. 
 
En annan sak jag är tacksam över är Nezeril nässpray. Som astmatiker är det jobbigt ändå att andas utan att vara extremt förkyld. Jag har testat många nässprayer och varit missnöjd med alla. Otrivin har frätt sönder näsan och vanlig saltlösning funkar inte. Så Nezeril är min bästis i dessa tider.
Här gör vi smygreklam, hihi.
 
Imorgon, måndag, blir jag dock hemma, tisdag får vi se. Vi tar en dag i taget. Är väldigt tacksam att gårdagen är över då jag tänkte att om livet skall vara så här vill jag inte mer. Jag orkar dock inte göra någonting knappt. Idag var lite bättre dock. Jag spelade några placements på OW idag på förmiddagen och lite Sims 4 nu på kvällen. Jag som hade så mycket planerat denna helgen. Igår lördag tänkte jag åka till Ullared och handla. Idag söndag tänkte jag städa lägenheten och rengöra djurens burar. Men icke då! Lyckades handtvätta en av marsvinens tunnlar och diska en liten sväng. That's it typ. Tanken för denna helgen var ju god men...
 
Bjuder på denna :)
 
 
Tack och hej!