Bland awesome mĂ€nniskor 💗

Hey friendos,
MĂ„ndag igen och första arbetsdagen Ă€r avklarad. IkvĂ€ll har jag lirat lite WoW med kompisar 🙂
 
Helgen som har passerat var Ànnu en awesome helg! I fredags firade jag min bÀsta vÀn som hade fyllt Är i veckan. Vi Ät och drack gott pÄ Grill i Jönköping.
Vi bÄda Ät baconlindad oxfile men jag tog tryffelmajonÀs och sötpotatispommer och
hon tog vanliga pommes med blue cheese dip.
 
Det var sjukt gott och personalen var jÀttetrevlig! Hon fick Àven en blomma och ett kort av mig :)
Hon var jĂ€ttenöjd, och jag med! 😁
 
I lördags sĂ„g jag och en vĂ€n den nya Harley Quinn filmen, Birds of Prey. Den var bra! LĂ€tt bĂ€ttre Ă€n Suicide Squad 🙂 Trailern var lite missledande. Meen.. Äsch jag ska inte spoila för er 😉
 
 
I söndags drog jag till Tim och Phoi för att umgĂ„s lite, Johnnie var ocksĂ„ med. Vi spelade brĂ€dspel och Ă„t gott 🙂
Vi spelade först Mansion of Madness. Denna gÄng hade vi ökat svÄrighetsgraden lite.
 
Sen Ă„t vi korean BBQ igen, hihi!
 
Efter den goda maten spelade vi Joking Hazard av Cyanide & Happiness.
 
Vi avslutade kvÀllen med att spela Trial By Trolley
 
En helt awesome helg i goda vĂ€nners sĂ€llskap 😁
 
 
Pösshaj!
Publicerat i Filmer / Mat / Min vardag / Spel
Taggar: Birthday / Födelsedag / GrillJönköping / KoreanBBQ / boardgames / brÀdspel / food / fooddiary / jokinghazard / mansionofmadness / trialbytrolley